Tehtävämme on muuttaa matkustamistapoja.
Löydä yhteystietoja mediakyselyitä varten.
Pysy ajan tasalla lehdistötiedotteiden ja viimeisimpien uutisten avulla.
Pääse käsiksi valokuviin, tuotekuviin ja logoihin.
Gareth Williams rekisteröi yrityksen vuonna 2001 ja lanseeraa Skyscannerin vierashuoneestaan käsin. Seuraavana vuonna ensimmäinen toimisto avataan Edinburghissa.
Saamme 1,5 miljoonan punnan A-rahoituksen Scottish Equity Partners -yritykseltä, ja lisäksi miljoona puntaa vuonna 2008.
Ensimmäisen kerran palveluamme käyttää yli miljoona käyttäjää yhdessä päivässä.
Verkkosivu otetaan käyttöön yli 30 kielellä maailmanlaajuisesti.
Aasian vahvan kasvun myötä avaamme toimiston Singaporeen ja Yhdistyneessä kuningaskunnassa ostamme Zoombu-nimisen startup-matkailuyrityksen. Samaan aikaan Skyscanner-sovellus otetaan käyttöön.
Sequoia Capital sijoittaa Skyscanneriin samana vuonna, kun laajennamme toimintaamme lentojen lisäksi muihin palveluihin, ja ostamme espanjalaisen hotellienvertailuyrityksen Foggin sekä otamme sovelluksessa käyttöön autonvuokrauspalvelun. Avaamme toimiston myös Miamiin.
Tänä vuonna keskitymme mobiilipalveluihin, ostamme Budapestissa toimivan Distinction-nimisen sovelluskehitysyrityksen ja otamme hotellihaun käyttöön sovelluksessa. Alamme tarjota tietoa matkailualalle uuden B2B-alustamme avulla. Hankimme myös Youbibi-nimisen yrityksen, joka on kiinalainen matkanhakusivusto.
Avaamme uuden toimiston Lontoossa ja käynnistämme uuden hankkeen Aasiassa aloittamalla yhteistyön Yahoo! Japanin kanssa. Meistä tulee myös ensimmäinen maailmanlaajuinen matkailuun liittyvä metahakupalvelu, joka antaa lentoyhtiöille mahdollisuuden tehdä varauksia kolmannen osapuolen kautta NDC:n avulla.
Vuosi alkaa viidellä uudella kumppanisuhteella, jotka investoivat 128 miljoonaa puntaa Skyscannerin kasvun tukemiseen ja nopeuttamiseen. Vuosi päättyy siihen, että Ctrip (nykyään Trip.com Group) ostaa Skyscannerin 1,4 miljardilla punnalla. Se on suurin Euroopassa tehty matkustusteknisen alan yrityshankinta.
Vahvistamme arvosteluitamme ja suosituksiamme hankkimalla Twizoo-nimisen sosiaalisen median alustan.
Garethista tulee puheenjohtaja ja hän keskittyy Skyscannerin pitkän tähtäimen visioon. Teknologiajohtajamme Bryan Dove aloittaa toimitusjohtajana.
Jotta matkustajat voisivat varata vähemmän päästöjä aiheuttavia lentoja, otamme käyttöön ympäristömerkinnät. Osa suurta tehtäväämme on johtaa maailmanlaajuista muutosta kohti modernia ja kestävää matkailua. Yli 100 miljoonaa käyttäjää käyttää Skyscanneria joka kuukausi.
Uskomme, että matkustamisella on voimaa muuttaa meitä. Ja meillä on voimaa muuttaa matkailua.
Kaikki mitä sinun tulee tietää Skyscannerista.
Olemme tukenasi. Mitä se tarkoittaa?
Keitä me olemme, missä me olemme ja miten työskentelemme.